Voortbouwend op zijn eerdere stand voor Björn Borg, creëerde Maurice van Bakel een tweede Modefabriek-stand met componenten uit de eerste. Een witte muur omringt opnieuw het grootste deel van het rechthoekige vloeroppervlak, terwijl een grote cirkelvormige vide een venster biedt naar de wereld van het merk voor voorbijgangers. Binnenin laten strakke witte displays de kleuren van de collectie opvallen, en accenten van felrood weerspiegelen het Björn Borg-logo. Direct achter de leegte voegt een donkere maar grafische fotomuur een vleugje contrast toe en fungeert als de perfecte folie voor de witte sneakers die ervoor hangen.
Building on his earlier stand for Björn Borg, Maurice van Bakel created a second Modefabriek booth using components from the first. A white wall again surrounds most of the rectangular floor space, while a large circular void offers a window into the brand’s world for passers-by. Inside, clean white displays make the colours of the collection pop, and touches of bright red echo the Björn Borg logo. Immediately behind the void, a dark yet graphic photo wall adds a touch of contrast and acts as the perfect foil for the white sneakers hanging on display in front of it.