Converse #05 Bread & Butter – Barcelona
Converse #05 Bread & Butter – Barcelona
Converse #05 Bread & Butter – Barcelona
Converse #05 Bread & Butter – Barcelona
Converse #05 Bread & Butter – Barcelona
Converse #05 Bread & Butter – Barcelona
Converse #05 Bread & Butter – Barcelona
Converse #05 Bread & Butter – Barcelona
Converse #05 Bread & Butter – Barcelona
Converse #05 Bread & Butter – Barcelona
Converse #05 Bread & Butter – Barcelona
Converse #05 Bread & Butter – Barcelona
Converse #05 Bread & Butter – Barcelona
Converse #05 Bread & Butter – Barcelona
Converse #05 Bread & Butter – Barcelona
Converse #05 Bread & Butter – Barcelona
Lokatie
Bread & Butter, Barcelona (SP)
Klant
Converse EMEA | i.c.m. Staat
Oppervlakte
250 m2
Jaar
2008

Modebeurs Bread & Butter Converse #05

Een zwarte toegangstunnel, aan weerszijden omzoomd door willekeurig gestapelde luidsprekers en bewegende neonlichten, leidde bezoekers naar een kwartet van witte volumes. Bezoekers konden in een lus door de ruimtes navigeren en de trap nemen naar de eerste van de mini-werelden van het merk, waar verlichte galerijen iconische Converse-schoenen presenteerden in vitrines. Gedurfde beschilderde interieurs en wanden verlicht door verticaal geplaatste T-lampen vormden het decor voor een breed productassortiment. Als eindbestemming deed een rockstar-kleedkamer – een verwijzing naar de doelgroep van het merk – ook dienst als informele businesslounge ingericht met comfortabele banken, T-lampen en goed gevulde koelkasten.

Fashionfare Bread & Butter Converse #05

A black entrance tunnel, lined on either side by randomly stacked speakers and moving neon lights, led visitors into a quartet of white volumes. Visitors could navigate the spaces in a loop, taking the stairs up to the first of the brand’s mini-worlds, where illuminated galleries presented iconic Converse shoes in display cases. Boldly painted interiors and walls illuminated by vertically positioned T-bulbs were the backdrop to a wide product range. As a final destination, a rock-star dressing room – a reference to the brand’s target group – doubled as an informal business lounge furnished with comfortable couches, T-bulbs and well-stocked fridges.