Veertien zwarte containers, geplaatst in een perfecte cirkel, vormden een uniek en gemakkelijk te herkennen ‘dorps’-gebied. Zodra mensen de cirkel binnenkwamen, waren ze in de wereld van Converse. In plaats van een overdaad aan branding konden bezoekers genieten van muziek, kunst, mode en een authentieke sfeer. Elke container had zijn eigen inhoud. De kunstcontainer werd een atelier, waar kunstenaars van elk oppervlak een schilderij maakten. In twee Chuck-o-Matic containers konden festivalgangers hun Chucks laten customizen door op het festival optredende artiesten en muzikanten. Het Converse-gebied was een levendige, populaire ontmoetingsplaats en trok meer dan 20.000 bezoekers gedurende drie dagen.
Fourteen black containers, placed in a perfect circle, established a unique and easily identifiable ‘village’ area. Once people entered the circle, they were in the world of Converse. Instead of an overabundance of branding, visitors could enjoy music, art, fashion and an authentic atmosphere. Each container had its own content. The art container became a studio, where artists turned each surface into a painting. In two Chuck-o-Matic containers, festivalgoers could have their Chucks customised by artist and musicians who were performing at the festival. The Converse area was a lively, popular hangout, attracting more than 20,000 visitors over three days.