Otazu #01 – 02 – Paris (FR)
Otazu #01 – 02 – Paris (FR)
Otazu #01 – 02 – Paris (FR)
Otazu #01 – 02 – Paris (FR)
Otazu #01 – 02 – Paris (FR)
Otazu #01 – 02 – Paris (FR)
Otazu #01 – 02 – Paris (FR)
Lokatie
Modebeurs Bijorcha Juwelen, Parijs (FR)
Klant
Otazu
Oppervlakte
50 m2
Jaar
2003 / 2004

Modebeurs Bijorcha Juwelen, Parijs (FR)

De stand die voor de sieradencollectie van Otazu werd gemaakt, was een onderzoek naar transparantie. Bezoekers die het hart van de stand binnenkwamen, konden letterlijk de wereld buiten bekijken door roze getint glas, een verwijzing naar de kleur die wordt gebruikt in de verpakkingen van Otazu. De mooi-in-roze glaspanelen, gerangschikt op een platform, vormden een dynamisch contrast met de omgeving en zorgden voor een knus gevoel van intimiteit. Op het platform waren vier verzonken zitjes ondergebracht, die als ontmoetingsplek fungeerden. Grenzend aan de centrale ruimte toonden displays in helder glas de nieuwste Otazu-ontwerpen. Een paar glazen koepels wekten de indruk van juwelen die in de lucht zweefden. Toen hij debuteerde op de Bijorcha Jewellery & Fashion Fair in Parijs, bleek de stand niet alleen de bestemming op ieders lippen; het liep ook weg met de hoofdprijs voor het meest innovatieve en creatieve ontwerp.

Fashionfare Bijorcha Jewellery, Paris (FR)

The stand created for Otazu’s jewellery collection was a study in transparency. Visitors entering the heart of the stand could literally view the world outside through rose-tinted glass, a reference to the colour used in Otazu’s packaging. Arranged on a platform, the pretty-in-pink glass panels formed a dynamic contrast to the surroundings and generated a snug sense of intimacy. The platform accommodated four sunken seating areas, which functioned as meeting points. Bordering on the central space, displays in clear glass showcased the latest Otazu designs. A pair of glass domes gave the impression of jewellery floating in mid air. When it debuted at the Bijorcha Jewellery & Fashion Fair in Paris, the stand not only proved to be the destination on everybody’s lips; it also walked away with the top prize for the most innovative and creative design.