Na het succes van vier eerdere samenwerkingen deed Tommy Hilfiger Denim opnieuw een beroep op Maurice van Bakel om een verbluffende presentatie te maken voor zijn herfst/winter 2004-collectie bij Bread & Butter in Berlijn. Het entreegebied is gemaakt van hout dat is gebeitst met een zilverachtige wassing en verlichte ‘ijsblokjes’. Deze glazen blokken vormden ook dramatische productdisplays. Daarnaast zorgde een semi-afgescheiden achtergebied voor een rustig, sociaal decor voor bezoekers en opdrachtgevers. Een gezellige sfeer werd hier gecreëerd door de muren en vloeren met vilt te bekleden – een warm contrast met de koele, heldere displays. Flatscreens toonden de nieuwste Hilfiger Denim collectie.
Following the success of four previous collaborations, Tommy Hilfiger Denim again called on Maurice van Bakel to create a stunning presentation for its autumn/winter 2004 collection at Bread & Butter in Berlin. The entrance area was constructed from wood stained with a silvery wash and illuminated ‘ice-cubes’. These glass blocks also formed dramatic product displays. In addition, a semi-separate rear area provided a calm, social backdrop for visitors and clients. A cosy atmosphere was created here by covering the walls and floors with felt – a warm contrast to the cool, bright displays. Flat screens showed the latest Hilfiger Denim collection.